دیجیتال مارکتینگ

اهمیت بازاریابی دیجیتال 5 دلیل انجام Digital Marketing

دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی دیجیتال جدیدترین روش‌های بازاریابی عصر مدرن است. اهمیت بازاریابی دیجیتال به دلیل کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری‌ها مورد توجه این دنیای مدرن و پرهیاهو است. برایان تریسی می‌گوید تا به امروز عمر مفید یک محصول تا به این اندازه کوتاه نبوده است!  برند در دنیا وجود دارد در دنیا وجود دارد که می‌خواهند صدای خود را به گوش مخاطبینشان برسانند. دنیا حدود ۸ میلیارد جمعیت دارد. حتی برندهای موفق مانند نایکی و یا بنز نمی‌تواند مثل گذشته به طور دقیق و واضح با مخاطبین واقعی خود ارتباط موثری برقرار کند. این یعنی فرصت دیده شدن و موفق شدن به طرز قابل توجهی کاهش یافته ! البته دیجیتال مارکتینگ یک چرخه تمیز و بدون دغدغه برای بازاریابی در عصر کنونی است

 

این روش در ایران کاملا نوپا و تازه به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید یک آشنایی کلی با دیجیتال مارکتینگ و نحوه انجام آن داشته باشید و همچنین اگر میخواهید بدانید مزیت  تبلیغات و بازاریابی به سبک دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی شامل چه چیزهایی می‌شود امروز در این مقاله از اصفهان تبلیغ در خدمت شما هستم تا نکات مهمی را درباره این مسئله توضیح دهم. اجازه دهید این مقاله را شروع کنم.

دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست

دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از وسایل دیجیتال برای انجام امور تبلیغات و بازاریابی. این ساده‌ترین تعریف علمی و کاربردی از واژه دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی دیجیتال  است. این سبک نوین سه ضلع قدرتمند هرم بازاریابی و فروش را به طرز شگفت آوری بهبود داده است. دیجیتال مارکتینگ یک نسخه جدید و بهبود یافته از بازاریابی سنتی است.

اهمیت و مزایای بازاریابی دیجیتال

در وهله اول استفاده از وسایل دیجیتال برای جمع آوری اطلاعات مشتریان و مخاطبان واقعا موثر و پرکاربرد است.  در مرحله بعد باید به این نکته اشاره کنم که تولید محتوا با کمک ابزارهای دیجیتالی مانند لپ تاپ و گوشی های هوشمند بسیار آسان‌تر از گذشته است. حتی در مرحله اجرا می‌توان گفت که بازاریابی دیجیتالی موفق‌تر از سایر روش‌ها عمل می‌کند. امروزه قشر وسیعی از مخاطبان با علایق متفاوت و حتی گروه سنی مختلف از وسایل دیجیتالی گوناگون استفاده می کنند.

 

دیجیتال مارکتینگ همانطور که از نامش پیداست به سبک های جدید و راه و روش نوین برای تبلیغات و بازاریابی اشاره دارد.  بازاریابی دیجیتال در واقع یک نسخه بهبود یافته ی مارکتینگ است که با توجه به کاربرد وسایل و ابزارهای ارتباط جمعی و از دل بازاریابی سنتی به وجود آمده است. این روش نسبتا مدرن خصوصاً در سال‌های اخیر به طرز شگفت‌انگیزی توسعه یافته است. به طور حتم عناصر و فنون دیجیتال مارکتینگ نگاه عمیقی به و روش‌های بازاریابی سنتی دارد؛ اما بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند که برای انجام برنامه‌ریزی تبلیغاتی و حتی برای پیاده‌سازی کمپین‌ها از روش‌های موثرتر و قابل اندازه‌گیری استفاده کنید.

 

شرکت فیسبوک اطلاعات تبلیغاتی را جمع آوری می کند

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *