بنر ایرانی برای خرید 15 عرض از تمام برندها موجود است

چیزی که ما اصطلاحا به عنوان بنر می‌شناسیم یکی از انواع مدیای مناسب چاپ اما در فضای باز است. کمتر از یک دهه پیش ورود و عرضه بنرهای چینی به بازار ایران تولید کنندگان خوش فکر و با تدبیر صنعت پارچه ایران که عمدتاً در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند به فکر تولید و عرضه بنر ایرانی افتادند . آنها ابتدا با تبدیل پارچه برزنتی به مدیای مناسب چاپ برای دستگاه بنر وارد این صنعت شدند اما کم کم به طور حرفه‌ای و خاص چیزی را با عنوان بنر ایرانی تولید نموده و به بازار عرضه کردند .

 

اخیراً کارخانه‌هایی در مشهد و یا سایر شهرهای ایران به تولید و عرضه بنرهای ایرانی در ارزهای مختلف مشغول هستند اما همچنان بنرهای ایرانی تولید کارخانه‌های بنر در اصفهان جزو پرطرفدارترین نوع بنرهای داخل کشور هستند . کارخانه بنر ساتکس اصفهان یکی از برجسته‌ترین برندهای تولید و عرضه رول بنر ایرانی است . البته بنرهایی مانند کی پی اس از کیهان بنر و یا بنر فونیکس و چندین برند دیگر در بازار اصفهان برای خرید توسط چاپخانه داران وجود دارد

برخی از این برندها مستقیماً توسط این کارخانجات تولید می‌شود اما برخی دیگر فقط یک برند و یا کاور هستند و در پشت ماجرای آنها چیزی به نام کارخانه‌ای بنر وجود ندارد شرکت‌های تولید و عرضه بنر ایرانی به طور مستقیم وارد بازار خرده فروشی بنر ایران شده و محصولات خود را به طور مستقیم به دست مشتریان می‌رساند .

برخی از افراد نیز هزاران متر بنر آماده را و انبار می‌کند و آن را به طور واسطه‌ای به فروش می‌رساند البته قیمت خرید بنر ایرانی از واسطه‌ها نباید با قیمت کارخانه تفاوت چندانی داشته باشد نه تنها نباید گرانتر بخرید بلکه به این نکته توجه داشته باشید که خرید بنر از انبارهای سطح شهر اصفهان هزینه‌هایی مانند ارسال تا باربری را کاهش خواهد داد حتی اگر شما یکی از چاپخانه داران سطح استان اصفهان هستید و یا در شهر اصفهان دفتر چاپ بنر دارید اگر از مراکز پخش بنر در شهر اصفهان خرید کنید حتی از نظر هزینه‌های حمل و نقل به نفع شما خواهد بود.

 

آیا قصد خرید بدون واسطه بنر ایرانی را دارید

اگر می‌خواهید بنرهای ایرانی را بدون واسطه بخرید سایت دیجی استند مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید سفارش شما در اسرع وقت بررسی شده محصولات از نزدیکترین انبار به قیمت کف کارخانه به دست شما خواهد رسید. موجود در سایت دیجی استند شامل انواع بنر تک رو و دو روی ایرانی می‌باشد. تنوع جنس و برند در این وب سایت واقعا بالاست و قیمت خرید آن با خرید مستقیم بنر از کارخانه تفاوت چندانی ندارد.

اگر شما به چاپ بنر با متراژ بالا مشغول هستید و یا به دنبال بنرهایی مثل رول بنر درجه ۲ برای چاپ بنرهای تسلیتی هستید مشاوره و خرید در اصفهان دیجی استند کاملا رایگان و تخصصی است

  • تولید بنر ایرانی در عرض های استاندار
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 80 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 100 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 120 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 150 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 200 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 220 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 250 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 280 سانتیمتر
  • بنر ایرانی دو رو / بنر ایرانی یک رو عرض 300 سانتیمتر

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *